søndag 4. mai 2014

Fannaråki (2068 moh)

Hadde en tur på Fannaråki, eller Fannaråken som vi sier på Østlandet, i dag med strålende sol og skyfri himmel. Turen krever svært lite, dog også randoné-utstyr (du får svært lite skikjøring igjen for å ha gått med det opp. Vil du ha en enkel topp med rask og kort anmarsj og super skikjøring? Velg Steindalsnosi (2025 moh) i stedet). Under vises turen i bilder, til tross for at jeg hadde glemt å lade kameraet og det ladet ut før vi kom oss på breen. Dermed måtte mobilen og GoPro'en bli tatt i bruk. Jaja, funker det også.

Ruta våres (klikk på bildet for større versjon). 













Og en liten teaser av neste sesong av "Alt for Norge" på TvNorge:

3 kommentarer:

  1. Så ut som en flott tur! Heldig med været! ;)
    Jeg har tenkt til å kjøpe GoPro kamera. Er du fornøyd med ditt?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei. Ja, det var knallvær i går :)
      Kan absolutt anbefale GoPro. Jeg bruker mitt mye, både til å filme, men det tar veldig bra bilder også synes jeg, så lenge lysforholdene er gode. Blir ofte kule bilder pga stor vidvinkel. Enkelt og greit å ha med på tur, samtidig som det er lite og robust. Eneste er at batteritiden er ikke all verden. Om du er flink til å skru kameraet helt av når du ikke bruker det, så klarer den seg noen dager uten påfyll av strøm.

      Slett
  2. Så bra! Da blir det innkjøp av GoPro. Skal ta det med på den neste langturen! Kjekt å ha et kamera som ikke veier så mye. Takk for tips!

    SvarSlett